Gallery

Friday, December 11, 2009

top 5

tajuk tu ok la kot ek..haha

TOP 5 sakit sengsara yang aku penah alami

1) demam tahap air liur jadi pahit...pergh..sengsara dowh..sentiasa kne meludah..mule la rase nak ludah kat muka org yg suka ganngu idop aku time tu..haha

2) batok tahap bergegarnya kepala...uhhh...nak batok tuu..tarik nafas panjang2,pastu batok...haha..pastu rasa kepala berdenyut-denyut mcm mau pecah...

3)ELERGIKsitisme...mula2 rasa panas je satu padan...mcm time nak bertukar jd power ranger tuu...aa...pastu timbul bintik2 merah yg tidak menentu dan tidak sekata bentuknya...time ni..gatal dan seksa tak ingat doL...

4)sakit hati dan hempedu..haha..ni tahap yg tinggi gak ni..ranking ke-4 tuu..sakit hati dan hempedu nih mmg slalu terjadi...xde ubat lg rasanya..aku dh pesan dh kat saintis agar rajin wat research..sakit ni jd bila ditikam dr belakang...aku xnak ulas panjang..paham kann :)

5)sakit kena rotan warden..perghh..seksa ni...setakat ni,3 skolah aku pegi,tiga2 skolah tuh lah aku mengidap penyakit ni...skola yg 1st,dya rotan aku aku tendang dye blk..as the result(fuh..!speaking) ,aku kne tendang ke skola yg 2nd...kali ni dye warden baru rotan aku,aku kasi ceramah secara berhemah...warden tu terima aku dan disebabkan kepandaian aku...aku dapat mewakili skolah ke skolah yg baru...kali ni plak,dh nak lega dh penyakit ni..cikgu rotan,gua tahan jela...dh baek time ni..


nota:aku mimpi kenangan skolah lama smlm..tuh yg tulis entri ini

4 comments:

Bulan Dilangit Osaka Biru said...

penyakit no 4 tu ubatnya.. solat sunat.. baca al-Quran.. pergi bercuti.. tido..menjerit..menyanyi..
hempas barang.. smpai penyakit tu hilang

M.Farid Lee said...

btol tu cik bulan :D

QusyairEzwan said...

hahaha. gua suke yang last tu bro. hahaha.

Unknown said...

penyakit 3 tak pernah kena.

penyakit 4 tak pernah kena dengan terok tahap msk ICU

penyakit 5 asal lu baik sangat? wa kagum.