Gallery

Tuesday, December 8, 2009

cuba-cuba-cuba-cuba lagi

aku dgn semangatnya men-developkan hasil pertama dari smena aku...aku hairan..kenapa kodak color 200 FRESH,hasilnya kebiruan?aku berpendapat bahawa tangan aku mmg tak bleh blah pegang kamera..mmg xde bakat..huh..tnggu plak second roll...smena agak susah mau guna..maklum la...aku x pnah guna lg cam yg setting aperture lah,shutter speed lah..haha...slalu guna holga ngan litos,senang jek....

dgn hati yg suci,
saya tayangkan hasil yg tak jd..
penat jek outing seorang diri..
frust mula melnda diri...
tp ku terima hakikat ini.
inilah manisnya lomografi..
gagal,gagal,usaha lagi..
lama-lama pasti menjadi...





7 comments:

QusyairEzwan said...

haiya. napa biru saja?? colour water tumpah ke?

MOMMY CGG said...

relax:)
cool2..
takpe..
ti cuba la lagik:)

M.Farid Lee said...

qusyairezwan..tula pasal...aku tnya otai,dorang ckap underexposed..bnyak lg la aku nk kne mnuntut..huhu

miez hanem... sye mmg sntiasa cool..haha..mmg akan cuba lg :D

Anonymous said...

sabo2!!!

usaha tgga kejayaan!!!

rem.munir said...

ceh ahleng kewl??
kakakakaka
mmg di kewl pon. x sabar nk tgok gmbr ang kt rantai.

M.Farid Lee said...

ye..tepat...xde usaha,xde la tngga :D

M.Farid Lee said...

haha....boleh ke tngok...kan bnyak gle gamba nanti :D