Gallery

Saturday, August 6, 2011

lalok

bila puasa ni...
dah jarang2 isap rokok...
1st time aku jarang2 gila isap rokok ni..
2 hari dlm sebatang je..gilalah..
tabah jugak aku ni..haha..
tp bila start isap balik,dgn perut bru isi kaw2,peh..
lalok..
tngk lak gambo kat bawah ni..peh..haha..ok xde kaitan..
ini saja ja aku buat time bosan nk tunggu time bukak tadi.. ;P
buat guna photoscape je pun


Photobucket

4 comments:

hanaahmad said...

macam mana nak buat tu bro? bgslah, bulan posa ni mmg banyak benda elok yang boleh kita ubah dan amalkan. semoga dapat tinggalkan rokok terus. :)

ahleng ariKen said...

thanks..amat bermakna.. :')
buat guna photoscape je..buat dari bnyak keping gabung jd satu animation

Aziatun Ayub said...

best broooo pic tu..

ahleng ariKen said...

u like i glad ;P